Jak vytvořit účet AdWords společnosti Google

Kategorie Google

Jak vytvořit účet AdWords společnosti Google

Účet AdWords slouží pro tvorbu reklam v nejoblíbenějším a nejrozšířenějším vyhledávači společnosti Google. Chcete-li mít vlastní inzerci, vždy je lepší mít vlastní účet a mít tak své výdaje pod kontrolou. V tomto návodu vám ukážeme, jak si vlastní účet založit.

Potřebujete svůj účet spravovat jinou osobou či agenturou? I na tuto možnost je účet společnosti Google skvěle připraven. Přístup ke svému účtu můžete komukoliv jednoduše nasdílet. Nikdy ale nikomu nesdělujte své přihlašovací údaje. Díky funkci nasdílení přístupu budete mít vždy přehled, kdo k vašemu účtu má přístup a v případě ukončení spolupráce jednotlivé přístupy odeberete. Nestane se vám tak, že byste o svůj účet mohli přijít. Údaje z již proběhlých kampaní jsou cenným materiálem pro budoucí kampaně.

Vyhledejte si stránku služby AdWords.

  • Do vyhledávače ve vašem prohlížeči zadejte url domovské stránky služby AdWords, nebo jednoduše klikněte na odkaz https://adwords.google.com
  • Na zobrazené stránce klikněte na zelené tlačítko “ZAČNĚTE HNED”

Registrace přístupových údajů.

  • Do prvního pole zadejte, na jakou adresu chcete účet AdWords založit. Po vepsání emailové adresy se Vám zobrazí oznamovací hláška, zda vepsaná emailová adresa je již registrována společností Google.
    • Pokud k této adrese již je u společnost Google vytvořen účet, přesuňte se ke kroku 7
    • Pokud k této adrese ještě Google účet vytvořen není, zobrazí se poznámka “V dalším kroku vytvoříte s touto adresou účet Google, který budete používat ve službě AdWords.” a registrací účtu bude věnována další stránka registrace.
  • Do druhého pole vepište url adresu vaší stránky, které se budou budoucích reklamních kampaní týkat
  • Dále si zvolte, zda chcete do své emailové schránky zasílat novinky společnosti Google a stiskněte modré tlačítko „Pokračovat“

Registrace účtu Google.

  • Nemáte-li k emailové schránce vytvořený Google účet, musíte si ho k emailu vytvořit.
    • Vyplňte do zobrazeného formuláře vaše jméno, příjmení, emailová schránka by měla být již předvyplněná z předchozího kroku
    • V průběhu registrace dále bude třeba ověřit, že k emailové schránce máte přístup
    • Vytvořte si heslo ke svému účtu, které je nutné pro kontrolu zadat 2× a klikněte na tlačítko „Další“

Potvrzení emailové schránky.

  • V tomto kroku vám do emailové schránky, kterou registrujete účet AdWords, byl zaslán autorizační kód, který je třeba opsat do zobrazeného pole

Vyplnění informací k vytvoření účtu Google.

  • V zobrazeném okně vyplňte údaje k vytvářenému účtu Google, jako telefonní číslo, datum narození a pohlaví
  • V dalším okně budete vyzváni, zda chcete ověřit telefonní číslo, v tuto chvíli to není třeba, krok ověření tak můžete přeskočit

Potvrzení smluvních podmínek.

  • V dalším kroku registrace budete vyzváni k potvrzení smluvních podmínek společnosti Google.
    • Zaškrtněte obě políčka a podmínky potvrďte stisknutím tlačítka „VYTVOŘIT ÚČET“

Účet AdWords.

  • Po dokončení registrace se automaticky s největší pravděpodobností zobrazí služba Google AdWords Express. Jedná se o zjednodušenou verzi AdWords, kterou můžete v tomto kroku přepnout, což jako agentura doporučujeme. Poté už přepnutí v administraci není možné a jediný způsob, jak dodatečně přepnutí provést je pomocí zavolání na technickou podporu.
    • Klikněte na modrý odkaz v oznamovací liště Porovnat AdWords Express a AdWords
    • Zvolte v porovnání účtů šedou variantu Google AdWords

Nucené nastavení první kampaně.

  • Po přepnutí do klasických AdWords se Vám zobrazí nastavení vaší prvotní kampaně. I v případě, že žádnou nastavovat nepotřebujete/nechcete, tento krok je nezbytný pro další nastavení účtu a NEJDE přeskočit. Nemusíte se však bát, kampaň, kterou je nutné vytvořit záhy hned vypnete – nezaplatíte za ni nic.
    • Váš rozpočet: v prvním políčku vyberte rozpočet kampaně na jeden den – kampaň záhy budeme rušit, proto nezáleží na částce, kterou zvolíte. My jsme v návodu vepsali 10 Kč
    • Oblasti: necháme již přednastavené “Česko”
    • Sítě: necháme předvyplněné Vyhledávací síť, Obsahová síť
    • Klíčová slova: uložíme předvybraná klíčová slova
    • Nabídku: neměníme
    • Textová reklama: do pole internetová stránka jsme zadali naší internetovou adresu, do zbytku polí jsme vyplnili slepý text “Lorem Ipsum”
    • Pokračujeme potvrzením údajů kliknutím na modré tlačítko „Uložit a pokračovat“

Nastavení platební metody.

Po vyplnění nucené kampaně vyplníme platební metody.

  • Název firmy
  • Jméno
  • Adresa, do polí vyplníme adresu, jako je ulice, PSČ a město
  • Nastavení plateb: nastavíme, jakým způsobem budeme financovat kampaně, na výběr máme ze dvou možností:
    • Automatické platby – Platíte až poté, co vám vzniknou nějaké náklady. Poplatek se vám strhne automaticky po dosažení fakturačního limitu nebo 30 dnů po poslední automatické platbě (podle toho, co nastane dříve).
    • Manuální platby – Platíte ze zůstatku na platebním účtu. Příslušný poplatek se z tohoto předplaceného zůstatku odečte pokaždé, když vám vzniknou nějaké náklady. Pokud se prostředky na účtu vyčerpají, služba se zastaví. Po přidání prostředků bude automaticky obnovena.
  • Číslo karty: karta, ze které se budou finance čerpat/platit
  • Zaškrtněte Souhlas s podmínkami
  • Pokračujte kliknutím na modré tlačítko „Dokončit a vytvořit kampaň“

Dokončení registrace.

Po nastavení první nucené kampaně se přesuneme do administrace, kde vytvořenou kampaň dále pozastavíme/zrušíme.

  • Uvítací obrazovku potvrdíme kliknutím na modré tlačítko „Přejít do účtu“

Zrušení kampaně.

Nuceně vytvořenou kampaň nezapomeňte ihned po registraci účtu zrušit, aby vám nečerpala kredit.

  • Na hlavní obrazovce vašeho vytvořeného účtu klikněte ve svislém menu na položku „Kampaně“
  • V seznamu uvidíte vytvořenou kampaň se zelenou ikonkou symbolizující, že je kampaň aktivní
  • Kampaň označíme a klikneme na položku “Upravit” v modrém záhlaví, kde zvolíme pozastavit nebo odstranit

Závěr.

Pokud jste úspěšně došli do konce tohoto návodu, stali jste se majiteli účtu AdWords společnosti Google. Doufáme, že vám náš návod pomohl. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Tuto stránku pro vás připravil(a) Marek

Mohlo by vás zajímat.

Mohlo by vás zajímat.

Menu