Často kladené otázky.

Nejčastěji kladené otázky od našich návštěvníků,
klientů či lidí, kteří se zajímají o reklamu 🙂

Časté dotazy

Jak už název napovídá, vyhledávací síť je od slova vyhledávat. Jedná se o zobrazování inzerce na jednotlivá klíčová slova, která souvisí s vaším podnikáním ve vyhledávačích na Seznam.cz, Google.com nebo na partnerských webech Google.com. Vyhledávací síť je ve většině případů konverznější. Cílíte na publikum, které vaše zboží, služby právě hledá.

V případě obsahové sítě cílíte do „obsahu“ – reklama se tedy více zobrazuje u článků nebo na stránkách s tématikou odpovídající vašemu podnikání nebo přímo lidem, kteří v minulosti projevili zájem o dané téma. Více o rozdílu mezi obsahovou a vyhledávací sítí nejdete v našem článku Co je to vyhledávací a obsahová síť?.

Součástí obsahové sítě je právě výše zmíněný retargeting (remarketing), kterým zpětně oslovujete uživatele, kteří již u vás na stránkách byli. Je to nejlepší způsob, jak zajistit, aby na vás uživatel nezapomněl a ve vhodnou chvíli využil vámi nabízené služby. Další možností a důvodem propagace v obsahu je to, aby se o vás/vašem podnikání dozvěděli lidé v okolí, kteří by mohli nabízené služby využít – například jste nově otevřeli prodejnu v centru města. Jde tedy především o rozšíření povědomí a budování brandu.

Je rozumné si na začátku určit rozpočet. Je však velmi individuální, jak velký rozpočet bude kampaň čerpat. Rozpočty se budou lišit druhem zboží (například pokud nabízíte půjčky, cena za jeden proklik se může vyšplhat až na stovky korun, pokud nabízíte například korálky, cena za jeden proklik může být pouhé 4 Kč) a také podle funkcí, které v reklamním systému využijete (cena bude jiná, pokud budete využívat jen vyhledávání nebo pokud využijete vyhledávání, retargeting a cílení v obsahové síti pomocí bannerů). V podstatě, kolik to bude stát je ve hvězdách. Pokud ale oslovíte optimalizátora PPC kampaní, měl by vám dát přibližnou odpověď.

Hodnocení může být velmi subjektivní. Osobně doporučuji si zvolit minimálně jeden cíl a vše se snažit měřit. Může to být počet prokliků (kolik lidí přišlo k vám na web), cena za proklik (chcete platit maximálně 5 Kč za přivedeného uživatele), proklik do kontaktů (potencionální klient se zajímá, kde vás může najít), konverze (objednávky, pokud jste e-shop), stažení formuláře a spousta dalších věcí, které jsou pro vás důležité. Někdy je velmi obtížné si cíl najít, ale určitě doporučuji tuto část nepodcenit.

Retargeting v Skliku, remarketing v Google Ads a na Facebooku. Je to pojem, který vždy souvisí s lidmi, kteří již vaši stránku navštívili. Ti se shromažďují do retargetingových (remarketingových) seznamů, na které poté můžeme cílit reklamu nebo je naopak z cílení vylučovat. Nejčastěji se setkáte s tím, jak vás pronásleduje v reklamě zboží, které jste na webu navštívili. V případě retargetingu (remarketingu) jde hlavně o to, připomínat se potencionálním klientům s vaší službou nebo zbožím, aby u vás ve vhodnou chvíli například nakoupili.

Abyste mohli využívat služeb společnosti Seznam.cz, potřebujete mít svůj vlastní tzv. RUS účet. Více o vytvoření účtu se můžete dočíst v návodu, který jsme si pro Vás připravili – Jak se zaregistrovat u společnosti Seznam.cz

Zajímáte-li se o nastavení služeb u společnosti Seznam, mohou se také hodit návody, které jsme si pro vás připravili.

Orientační cenovou kalkulaci vypracováváme vždy na základě několika důležitých faktorů. U grafického návrhu jistě záleží, zda budeme vypracovávat zcela nový návrh nebo se budeme držet již současné identity. Na cenu má také velký vliv samotná realizace. Obecně platí, čím méně se produktu tiskne, tím je dražší, proto je dobré si dopředu rozmyslet, pro jak velký náklad se rozhodnete. Na cenu má také vliv kvalita zpracování a samozřejmě rozsah (počet stran). V případě, že byste možnosti rádi probrali osobně, neváhejte se na nás obrátit.

Bez podkladů není možné tiskoviny vytvořit. K tomu, aby se mohlo vůbec začít, je zapotřebí dodat základní texty a obrazové podklady, které musejí být v dostatečné kvalitě (300 DPI). Nejlepší pak je, když nám dodáte základní kostru, které se při návrhu a rozvržení budeme držet.

Našim cílem je nabízet komplexní služby v rámci reklamy, kam spadá i výroba propagačních materiálů a tiskovin. Pro naše klienty jsme schopni realizovat tisk katalogů, letáků, vizitek a jiných tiskovin. Tisková data před výstupem vždy kontroluje DTP specialista, aby se předešlo problémům při samotném tisku.

Záleží na rozsahu a požadavcích klienta. Jedná-li se o jednoduché internetové stránky, obvykle jsme schopni připravit prezentaci do jednoho týdne. Nestěžejnější však pro internetovou prezentaci je samotný obsah, který spuštění webu zdrží obvykle nejvíce.

Nové internetové stránky je možné vypracovat na novém webhostingu, který pro své klienty zřizujeme. Nový web budeme připravovat, aniž bychom omezili funkčnost toho starého. V momentě, kdy bude nový web připraven ke spuštění, převedeme nebo přesměrujeme doménu a dojde tak k bezvýpadkovému přechodu.

Všechny internetové stránky, které pro naše klienty vytváříme jsou postaveny na nejrozšířenějším redakčním systému WordPress, ve kterém každého rádi naučíme pracovat, aby zvládl základní úkony, jako například vložit článek, nahrát fotku či reagovat na komentář. Základní úkony jsou v redakčním systému hračka a zvládne je tak úplně každý.

Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA, na kterou se vztahují Privacy PolicyTerms of Service společnosti Google.