maveb.magazín

V magazínu agentury maveb. najdete nejen aktuality, novinky, nebo naše příběhy, ale také postřehy z online reklamy, návody, doporučení a tipy, jak být lépe vidět.

    Načítání příspěvků...
  • Co je to vyhledávací a obsahová síť?

    Každý, kdo přemýšlí nad online marketingem se určitě někdy setká s pojmy jako je vyhledávací a obsahová síť. Právě proto jsme si řekli, že bude dobré napsat krátký článek, kde Vás těmito pojmy z online reklamy seznámíme.

  • 10 trendů v internetovém obchodování v roce 2018

    Již nestačí jen přidat obrázek produktu na vaše stránky a doufat, že si jej váš ideální zákazník najde. V roce 2018 je velké množství nových trendů, které mohou zásadně „nakopnout“ růst vašeho e-shopu, pokud jim samozřejmě budete věnovat pozornost.

  • Proč začít řešit vánoční kampaně již v létě? Agentura maveb. media

    Proč začít řešit vánoční kampaně již v létě?

    Ptáte se, proč se začít věnovat akcím na Vánoce už v létě? My se ptáme – kdy jindy začít? Léto je z pohledu zákazníka určené pro výlety, dovolené a koupání. Z toho důvodu může většina e-shopů v době letních prázdnin pociťovat menší počet objednávek.

  • "Branding — novinka pro podporu značky v Skliku" Agentura maveb. media

    Branding – novinka pro podporu značky v Skliku

    Volejme sláva a tři dny se radujme! 😊👏 K dnešku Sklik spustil možnost inzerovat v obsahové síti pomocí nového typu banneru zvaného branding. Je to vysoce viditelný formát reklamy, který obklopuje obsah na obsahových webech.

  • Náš tým se zase rozrostl, vítáme u nás novou optimalizátorku Ivet

    Cílem naší agentury je poskytovat kvalitní marketingové služby, které se bez schopných specialistů neobejdou, toho jsme si byli vědomi.

  • Proč se vyplatí dělat kampaně na internetu

    Internetová populace ČR dosáhla v březnu 2018 nového maxima, a to více jak 7,77 milionů reálných uživatelů starších 10 let. Z tohoto čísla je 800 tisíc exkluzivně mobilních uživatelů, tedy těch, kteří se připojují k internetu výhradně prostřednictvím chytrých telefonů a tabletů.

  • Jak nasdílet stránku a reklamní účet skrze Facebook Business Manager

    Jak nasdílet stránku skrze Facebook Business Manager

    Nasdílení stránky skrze Facebook Business Manager se vám bude hodit zejména, má-li se na obsahu stránky podílet někdo mimo váš tým/firmu, například mediální agentura jako jsme my.

  • Jak vytvořit Facebook Business Manager

    Facebook Business Manager je skvělý nástroj společnosti Facebook, který slouží k administraci Facebookových stránek a reklamních účtů. Hodí se zejména, když se na správě podílí více lidí, nebo když se na tvorbě obsahu nebo správě kampaní podílí externí partner…

  • Facebook Business Manager

    Facebook Business Manager je bezplatná Facebook platforma, která inzerentům pomáhá s integrací marketingových aktivit na Facebooku v rámci firmy i v rámci spolupráce s externími partnery.

  • Jirka — nová posila našeho týmu

    Od začátku měsíce máme novou posilu v našem týmu. Jirka, který rozšířil naše řady má bohaté zkušenosti se správou a optimalizací kampaní, proto se nemusíte bát, že o váš online marketing nebude dobře postaráno 🙂