Blog

Reklama, design, marketingové trendy, sociální sítě. Zkrátka články pro všechny, které marketing zajímá, živí a baví stejně jako nás. A tečka.

Vzdělávací a komunitní centrum Řetízkárna
Mavebáci

Pomáháme uchovávat minulost: Spolupráce mavebáků s Řetízkárnou

Od léta 2023 do léta 2024 jsme se rozhodli přiložit ruku k dílu a zdarma spravovat kampaně pro Řetízkárnu, projekt spolku Političtí vězni.cz, který usiluje…
Vzdělávací a komunitní centrum Řetízkárna
Mavebáci

Pomáháme uchovávat minulost: Spolupráce mavebáků s Řetízkárnou

Od léta 2023 do léta 2024 jsme se rozhodli přiložit ruku k dílu a zdarma spravovat kampaně pro Řetízkárnu, projekt spolku Političtí vězni.cz, který usiluje o…
E-mail plný zpráv
Mavebáci

10 důvodů, proč v roce 2024 zrušit pracovní e-mailovou komunikaci

Člověk ve vedoucí pozici denně dostane 121 e-mailů a jejich řešením stráví 4,1 hodiny (více než polovinu pracovního dne). Přitom běžný zaměstnanec e-mailů odešle „jen“…
E-mail plný zpráv
Mavebáci

10 důvodů, proč v roce 2024 zrušit pracovní e-mailovou komunikaci

Člověk ve vedoucí pozici denně dostane 121 e-mailů a jejich řešením stráví 4,1 hodiny (více než polovinu pracovního dne). Přitom běžný zaměstnanec e-mailů odešle „jen“ 24,…
2023 11 22 testovali jsme jak podporit brand ktere cileni se nejvic osvedcilo6 1
Inspirace

Testovali jsme, jak podpořit brand. Které cílení se nejvíc osvědčilo?

Pro dlouhodobý růst značky v online světě nestačí jen zařazení výkonnostních kampaní. U klienta Čerpadla Vrchlabí jsme proto vyzkoušeli různá cílení pro podporu brandu. Které z nich bylo nejefektivnější? O…
2023 11 22 testovali jsme jak podporit brand ktere cileni se nejvic osvedcilo6 1
Inspirace

Testovali jsme, jak podpořit brand. Které cílení se nejvíc osvědčilo?

Pro dlouhodobý růst značky v online světě nestačí jen zařazení výkonnostních kampaní. U klienta Čerpadla Vrchlabí jsme proto vyzkoušeli různá cílení pro podporu brandu. Které z nich bylo nejefektivnější? O klientovi…
agentura maveb mavebaci
Mavebáci

Mediální agentura maveb. se mění na marketingovou agenturu maveb

Letos jsme s mavebáky oslavili 5 společných let a k výročí si nadělili mimo jiné také redesign loga a novou vizuální komunikaci značky. V rámci…
agentura maveb mavebaci
Mavebáci

Mediální agentura maveb. se mění na marketingovou agenturu maveb

Letos jsme s mavebáky oslavili 5 společných let a k výročí si nadělili mimo jiné také redesign loga a novou vizuální komunikaci značky. V rámci této…
ppc restart main 1
Rozhovory

Jaký byl PPC Restart 2021?

Být neustále v obraze je v online marketingu důležité, a tak Veronika vyrazila načerpat nové poznatky k PPC kampaním na letošní PPC Restart, který byl v mnoha ohledech unikátní.…
ppc restart main 1
Rozhovory

Jaký byl PPC Restart 2021?

Být neustále v obraze je v online marketingu důležité, a tak Veronika vyrazila načerpat nové poznatky k PPC kampaním na letošní PPC Restart, který byl v mnoha ohledech unikátní. Sešli…
2021 06 15 s klik expert forum 2021 main
Rozhovory

Sklik Expert Fórum 2021

Další ročník Sklik Expert Fóra (Sklik Expert Fórum 2019) za námi a máme pro vás výtah toho nejzajímavějšího ze Seznamu pro letošní rok! Online Video kampaně Video…
2021 06 15 s klik expert forum 2021 main
Rozhovory

Sklik Expert Fórum 2021

Další ročník Sklik Expert Fóra (Sklik Expert Fórum 2019) za námi a máme pro vás výtah toho nejzajímavějšího ze Seznamu pro letošní rok! Online Video kampaně Video kampaně,…
main
Inspirace

5 doporučení, jak napsat článek tak, aby bavil

Pozvedněte svůj blog na vyšší úroveň jednoduchými tipy, jak napsat článek, a udržte čtenářovu pozornost až do konce. Obal knihu prodává Nejednomu grafikovi puklo srdce,…
main
Inspirace

5 doporučení, jak napsat článek tak, aby bavil

Pozvedněte svůj blog na vyšší úroveň jednoduchými tipy, jak napsat článek, a udržte čtenářovu pozornost až do konce. Obal knihu prodává Nejednomu grafikovi puklo srdce, když…
2020 02 12 reshoper
Rozhovory

Postřehy našeho markeťáka rakeťáka z veletrhu a konference RESHOPER 2020

Je to tady, naše první letošní účast na konferenci. Na Reshoper vyrazil náš markeťák rakeťák Michal. Ten si pro vás připravil i tento článek, abyste věděli,…
2020 02 12 reshoper
Rozhovory

Postřehy našeho markeťáka rakeťáka z veletrhu a konference RESHOPER 2020

Je to tady, naše první letošní účast na konferenci. Na Reshoper vyrazil náš markeťák rakeťák Michal. Ten si pro vás připravil i tento článek, abyste věděli, co…
2019 10 30 sklik forum 2019 main
Rozhovory

Sklik Expert Forum 2019, 8 hodin v 8 minutách

Sklik Expert Forum 2019 a Seznam Forum 2019, dvě konference od Seznamu, které proběhly a my byli u toho. Poprvé během našeho více než ročního fungování jsme dostali…
2019 10 30 sklik forum 2019 main
Rozhovory

Sklik Expert Forum 2019, 8 hodin v 8 minutách

Sklik Expert Forum 2019 a Seznam Forum 2019, dvě konference od Seznamu, které proběhly a my byli u toho. Poprvé během našeho více než ročního fungování jsme dostali pozvánku…
mavebaci na skalach main
Mavebáci

Maveb(áci) na skalách

Čas letí jako voda, a i když se to nezdá, je to více jak rok, co jsme zdolali Jizeru, jednu z nejvyšších hor Jizerek. Letos…
mavebaci na skalach main
Mavebáci

Maveb(áci) na skalách

Čas letí jako voda, a i když se to nezdá, je to více jak rok, co jsme zdolali Jizeru, jednu z nejvyšších hor Jizerek. Letos jsme…
19 05 24 ma smysl investovat do bannerovr reklamy
Inspirace

Má smysl investovat do bannerové reklamy?

Zadavatelé proinvestovali do bannerů v roce 2018 celých 20,1 mld. Kč (v ceníkových cenách). Vcelku pádný argument na to, že tento druh reklamy stále dává smysl. V tomto…
19 05 24 ma smysl investovat do bannerovr reklamy
Inspirace

Má smysl investovat do bannerové reklamy?

Zadavatelé proinvestovali do bannerů v roce 2018 celých 20,1 mld. Kč (v ceníkových cenách). Vcelku pádný argument na to, že tento druh reklamy stále dává smysl. V tomto čísle…
ttaky jste nekdy off line main
Mavebáci

Taky jste někdy off-line*?

Máme za sebou první měsíce fungování a dohromady stovky prosezených hodin u počítače, a tak jsme se rozhodli, že si jeden den odpočineme. Vyrazíme do…
ttaky jste nekdy off line main
Mavebáci

Taky jste někdy off-line*?

Máme za sebou první měsíce fungování a dohromady stovky prosezených hodin u počítače, a tak jsme se rozhodli, že si jeden den odpočineme. Vyrazíme do přírody…
jak a kde se prezentova main
Inspirace

Jak a kde se na internetu prezentovat?

Facebook Jednoznačně nejznámější, nejvlivnější, nejoblíbenější a nejvíce prosperující sociální sítí u nás je Facebook, založený studentem Harwardu Markem Zuckerbergem v roce 2004. Podle statistik měl v lednu 2011 přes 600 milionů uživatelů, proto…
jak a kde se prezentova main
Inspirace

Jak a kde se na internetu prezentovat?

Facebook Jednoznačně nejznámější, nejvlivnější, nejoblíbenější a nejvíce prosperující sociální sítí u nás je Facebook, založený studentem Harwardu Markem Zuckerbergem v roce 2004. Podle statistik měl v lednu 2011 přes 600 milionů uživatelů, proto pokud…
marketing socialni site maveb
Inspirace

Co (ne)dělat při prezentaci na sociálních sítích

Mnohokrát jsme se setkali s manažery firem, restaurací nebo s lidmi, co se snaží budovat povědomí o značce. Na otázku, jak vystupují na internetu většinou…
marketing socialni site maveb
Inspirace

Co (ne)dělat při prezentaci na sociálních sítích

Mnohokrát jsme se setkali s manažery firem, restaurací nebo s lidmi, co se snaží budovat povědomí o značce. Na otázku, jak vystupují na internetu většinou odpověděli…
Kategorie článků