HTML5 bannery mají spoustu výhod. Jsou nápadité, upoutají větší pozornost a dá se jimi v rámci jednoho formátu sdělit více informací. Mezi další velké výhody tohoto reklamního formátu je také větší přípustná datová velikost. Nevýhodou je pak časová náročnost na samotnou přípravu, proto jsou vhodné pro déle běžící kampaně, jako tomu je v případě brandové kampaně pro společnost IVAR CS, která slaví krásných 30 let od svého založení.
Společnost IVAR CS působí jako reprezentant obchodně technického zastoupení řady evropských firem v oborech vytápění, klimatizace, plynovodů, vodovodů, rozvodných systémů, čerpadel, solárních systémů, tepelných čerpadel a filtrace vody. S klientem za sebou máme řadu jednorázových kampaní zaměřených na konkrétní produkty, které jsou určitě stejně důležité jako budování samotného povědomí o značce. Právě proto jsme se rozhodli pro dlouhodobější brandovou kampaň v kombinaci s použitím poutavých HTML5 bannerů, které nově najdete také mezi službami našeho grafického studia.
Vytvoření kreativy HTML5 bannerů je daleko složitější, protože díky větším možnostem animací můžete vytvořit dějovou linku, která na sebe v případě opětovného přehrání HTML5 banneru musí navazovat. Vzhledem k oslavám společnosti IVAR CS, která pro letošní rok upravila své logo, jsme využili již vymyšlenou kreativu dovětku s číslicí 30 a grafiku použili jako jeden z hlavních grafických prvků. Cílem banneru pak bylo odprezentovat 4 hlavní kategorie produktů, na kterých má klient postavené internetové stránky i tištěné katalogy.
Výsledkem naší práce je sada HTML5 bannerů, kterou je možné použít ve výdejních systémech společností Seznam.cz i Google. Kreativa je díky animacím poutavá a má jasné sdělení. Věříme, že tento formát bude čím dál častěji nahrazovat běžné statické bannery a především animované bannery ve formátu gif s jednoduchými animovanými efekty, jejichž použití je již v dnešní době na zvážení.