1. Grafické studio
  2. Internetové bannery

Internetové bannery.

Aby vše v obsahu klikalo jak má, navrhneme kreativu internetových bannerů, které přivedou nové návštěvníky tam, kam budete potřebovat.

Reference

Bannery od našich grafiků

Internetové bannery

Ceník statických a HTML5 bannerů

Sada Kombi

900 Kč

cena bez DPH

  • Kombinovaná reklama
  • Obsahová síť Seznam.cz
  • Obsahová síť Google

Formáty kombinované reklamy

  • 1 200 × 1 200 logo
  • 1 200 × 300 logo
  • 1 200 × 1 200 kreativa bez textu
  • 1 200 × 628 kreativa bez textu

Sada Základ

2 900 Kč

cena bez DPH

  • Sada 5 bannerů do obsahové sítě
  • Sada kombinované reklamy
  • Obsahová síť Seznam.cz
  • Obsahová síť Google
  • 1 textace v banneru

Formáty bannerů

  • 300 × 250
  • 480 × 300
  • 300 × 600
  • 480 × 480
  • 970 × 210
  • + formáty kombinované reklamy

Nejvýhodnější

Sada Profi

3 900 Kč

cena bez DPH

  • Sada 8 bannerů do obsahové sítě
  • Sada kombinované reklamy
  • Obsahová síť Seznam.cz
  • Obsahová síť Google
  • 1 textace banneru

Formáty bannerů

  • 160 × 600
  • 300 × 250
  • 300 × 300
  • 300 × 600
  • 480 × 300
  • 480 × 480
  • 728 × 90
  • 970 × 210
  • + formáty kombinované reklamy

Sada Sítě

1 900 Kč

cena bez DPH

  • Sada statické reklamy ve formátech pro sociální sítě Facebook a Instagram

Formáty sociálních sítí

  • Formát Stories sociálních sítí
  • Formát Post sociálních sítí nebo formát carousel

Sada HTML5 základ

4 900 Kč

cena bez DPH

HTML5 bannery jsou oproti statickým bannerům složitější na výrobu, a proto jsou ideální k dlouhodobým kampaním. Hlavní výhodou je možnost rozsáhlých animací, a tím vytvoření daleko poutavější reklamy.

  • Sada 5 formátů HTML5 bannerů
  • Grafický návrh kampaně
  • Optimalizace HTML5 bannerů
  • Obsahová síť Seznam.cz
  • Obsahová síť Google

Formáty bannerů

  • 300 × 250
  • 480 × 300
  • 300 × 600
  • 480 × 480
  • 970 × 210

Sada HTML5 profi

6 900 Kč

cena bez DPH

HTML5 bannery jsou oproti statickým bannerům složitější na výrobu, a proto jsou ideální k dlouhodobým kampaním. Hlavní výhodou je možnost rozsáhlých animací, a tím vytvoření daleko poutavější reklamy.

  • Sada 8 formátů HTML5 bannerů
  • Grafický návrh kampaně
  • Optimalizace HTML5 bannerů
  • Obsahová síť Seznam.cz
  • Obsahová síť Google

Formáty bannerů

  • 160 × 600
  • 300 × 250
  • 300 × 300
  • 300 × 600
  • 480 × 300
  • 480 × 480
  • 728 × 90
  • 970 × 210

Doplňkové služby

Vytvoření 6s videospotu ke kampani

Fotografie z fotobanky Shutterstock

Vytvoření spotu ke kampani

1 500 Kč

Fotka z fotobanky Shutterstock

300 Kč

Všechny ceny jsou uváděny bez DPH.

Kolik vytvoření bannerů stojí?

Při výrobě bannerů nejčastěji vycházíme z našich výchozích sad v ceníku. Občas ale klienti potřebují větší sadu nebo mají speciální požadavky, nejčastěji například více textací. V takovém případě se většinou držíme časového odhadu a práce grafika se fakturuje dle hodinové sazby 850 Kč za hodinu.

Potřebujete bannery? Pojďme si napsat 🎯

    Tato stránka je chráněna službou reCAPTCHA, na kterou se vztahují Privacy PolicyTerms of Service společnosti Google. Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem vyřízení odpovědi na zaslaný dotaz nebo požadavek.

    Nejčastější dotazy (FAQ)

    Při tvorbě jakékoli sady internetových bannerů se začíná vždy dotazníkem. V dotazníku od vás zjistíme základní informace a představu, jak si danou kreativu představujete. V rámci dotazníku je možné nám již zaslat potřebné podklady. Pokud si budeme potřebovat cokoli ověřit nebo nám nebude něco jasné, kontaktuje vás náš grafik, který pro vás internetové bannery bude navrhovat.

    Podklady se liší dle požadavků klienta. Někdo má pro potřeby bannerů vytvořený grafický manuál, předem dané fonty, barvy. Někomu stačí zaslat pouze logo. Všechny potřebné informace se dozvíte při vyplnění dotazníku nebo se v případě dotazů můžete obrátit přímo na našeho grafika.

    Internetový banner je grafický poutavý prvek, který je umístěn na internetových stránkách či v aplikacích, pomocí kterého můžete uživatele internetu informovat o vámi nabízených službách, akcích či produktech. Čím originálnější a poutavější banner bude, tím více uživatelů zaujme a přivede na vaši cílovou stránku. Aby internetová bannerová reklama byla efektivní, je potřeba mít jasnou marketingovou strategii a vhodně zvolené publikum.

    Internetový banner by měl obsahovat jasné sdělení, obrázek vystihující produkt či nabízenou službu, a pokud je to jen možné, tak také tlačítko s výzvou. Tlačítko není povinností, ale návštěvníci internetových stránek jsou zvyklí klikat na tlačítka a právě díky tlačítku s vhodnou výzvou dokážete zvýšit míru prokliků.

    Můžu Ti nějak pomoct?

    Jsem Marek Kotrouš – jeden ze zakladatelů agentury maveb. Pokud vás zajímá cokoli ohledně internetových bannerů a možnosti spolupráce, moc rád na vaše otázky odpovím.