Jestli něco víme, tak to, že sny se mají plnit. Klient dlouhé roky snil o vlastním salonu, kde by nabízel kadeřnické a kosmetické služby, nebo například soukromou saunu. Na nás se obrátil, protože potřeboval pomoci s vizuální identitou.
Na společné schůzce nám klient představil celý projekt a probrali jsme také jeho představu loga a plánovaných internetových stránek. Hlavním vizuálním prvkem by měly být tří písmena z názvu, BCR – Beauty, Care & Relax. Spolu s písmeny by se měla v logu objevit symbolika ženy, coby symbol krásy, v kombinaci se zlatým odstínem.
Než jsme se pustili do práce, provedli jsme si malou analýzu konkurence a kosmetických módních značek. Nejvíce jsme si lámali hlavu, jak zachovat symetrii tří písmen v případě umístění dalšího grafického prvku. Nakonec jsme došli k závěru, že nejlepším řešením bude implementace siluety přímo do písmene C, které je středobodem návrhu.
Klientovi bylo odprezentováno více návrhů, ze kterých si vítězné logo vybral obratem 🙂 Na základě zpětné vazby byla dle přání klienta upravena barevnost loga a výstupem bylo nejen samotné logo, ale také základní logomanuál, na který může klient, v případě dalšího rozvoje značky, snadno navázat.


