E-shop Floriánova huť

Tým: Marek Kotrouš
Rok: 2020

Floriánova huť je česká sklárna fungující již od roku 1996, zabývající se ruční výrobou a tvarováním skla, foukáním do sklářských píšťal, odléváním skla do forem a tvarováním skla z volné ruky. Sklárna dnes zaměstnává průměrně 5 lidí a produkty ze skla vyrábí pro designery z České republiky i ze světa. Její produkty můžete obdivovat a zakoupit v internetovém obchodě nebo osobně v kamenné prodejně, kterou najdete v Praze.

Kvalitní práce si vždy najde své zákazníky a v případě českého skla to platí dvojnásob. Internetový obchod však musí odpovídat dnešním standardům, a to v případě klienta byl největší kámen úrazu, proto jsme společně našli řešení. Nový internetový obchod, který pomůže nejen s lepší a přívětivější prezentací, ale také s první automatizací, která ušetří drahocenný čas = peníze. Hlavními požadavky tedy byla možnost výběru více doprav, a především implementace platební brány pro možnost platit kartou.

S tvorbou e-shopů středních rozsahů na platformě Woocommerce máme dobré zkušenosti a díky nabídce velkého množství rozšíření, je toto řešení zajímavé také pro klienty, i s přihlédnutím k cena vs. výkon. Již od spuštění nového webu jsme pracovali na možnosti výběru z několika doprav, výběru poboček Balíkovny, implementaci platební brány GoPay a propojení s Fakturoidem. Následovalo důkladné nastavení marketingových nástrojů, možnost provozu ve více jazycích, přepnutí do jiné měny a také generování feedů jak pro Google Merchant centrum, tak pro srovnávače, jako Zboží.czHeuréka. Na drobných úpravách s klientem neustále pracujeme a web ladíme do poslední tečky.

Spolupráce pro nás ani u tohoto projektu neskončila pouhým spuštěním webu, za což jsme velice rádi. O klienta se náš tým mavebáků strará do A do Z. Klient má tak celý marketing pod jednou střechou – od grafiky, online reklamy po optimalizaci. Díky komplexnímu marketingu je tak komunikace daleko rychlejší a efektivnější. V roce 2022 došlo k redesignu a aktualizaci SEO, které přinesly upravenou filtraci a mnoho nových kategorií zpříjemňujících návštěvníkovi výběr produktů. V průběhu vývoje webu se postupně implementovaly funkce na export feedů a propojení pro nejrůznější platformy pro naše optimalizátory.

Podobné projekty

Můžu nějak pomoci?

Jsem Marek Kotrouš, zakládající člen agentury maveb. Grafickému designu se věnuji mnoho let, během kterých jsem vytvořil ticíce gigabajtů dat, které klientům pomohly na cestě k lepší vizuální komunikaci. Rád poradím a pomohu i vám.

Chcete-li, pište na [email protected] nebo volejte +420 602 200 603

Online konzultace zdarma