Technická univerzita v Liberci je klient, kterého netřeba představovat. Však jsme ji důkladně představili již při publikaci prvního společného projektu, kdy jsme v rekordním čase vytvořili, v době pandemie koronaviru, stránku pro online den otevřených dveří.
Technická univerzita v Liberci se neustále rozvíjí a mění, některé změny pouhým okem nespatříte, některé pak rozhodně nepřehlédnete. Stejně tomu bylo v uplynulém roce, kdy se nejviditelnější změnou jednoznačně stala nová vizuální identita, která vzešla z designérské soutěže pořádané organizací Czechdesign. Vybrat novou vizuální identitu se může zdát jako nejtěžší krok, mnozí však jistě potvrdí, že těžší je pak následná aplikace a rebranding všech materiálů. S námi se zástupci univerzity spojili, zda bychom pomohli s přepracováním webu, který jsme před rokem připravili.
Více o identitě TUL se můžete dočíst v článku „Ještěd z jiné perspektivy. Vizuální identitu Technické univerzity v Liberci vytvoří grafické trio Dědic-Minaříková-Nedelka“
Největším úkolem bylo projít všechny vytvořené materiály a manuály, a najít prvky, které by pro optimalizaci webu byly použitelné. Na jejich základě jsme vytvořili několik možných návrhů a nové řešení stránky, které jsme s vedením marketingového oddělení konzultovali a následně přivedli k životu.
Nová podoba webových stránek reflektuje nové logo, písmo, barvy, principy uspořádání a práce s textem. Při optimalizaci webu jsme se snažili maximálně dodržet pravidla nové vizuální komunikace – o výsledku naší práce se můžete přesvědčit sami 😊