Internetové stránky Styl2.cz

Rok: 2017
Tým: Marek Kotrouš

Butik s luxusní módou v Turnově? Ano, proč ne! I v Turnově mají rádi „Styl“, konkrétně Styl2.0, jehož osud si vzala do rukou Zdenka Štrauchová a od roku 2017 předává své nadšení a znalosti svým věrným zákaznicím a zákazníkům.

Už v roce 2017 se na nás klientka Zdenka Štrauchová obrátila, abychom jí pomohli s online prezentací jejího nového módního butiku. Úkolem se nám tedy stala jednoduchá online prezentační stránka s možností publikování novinek. Ideální řešení pro redakční systém WordPress.

Od spuštění prvních internetových stránek uběhlo pár let a stejně jako naše grafické studio, i butik potřeboval být svým zákazníkům tak nějak blíž. Nakonec velké optimalizaci webu přispěla pandemie, díky které jsme na web implementovali možnost vkládat produkty a tvořit tzv. online katalog, který se synchronizuje s katalogem na Facebooku. Klientka má tak možnost označovat produkty ve svých příspěvcích, což velmi ocenila.

Během optimalizace webu jsme odvedli kus práce, díky které klientka mohla být se svými zákazníky v kontaktu i mimo Facebook a mohla fungovat i přes zavřený obchod, což velmi ocenila. Nám udělalo radost, že jsme mohli další z našich projektů dále rozvinout.

„Kluci z agentury splnili všechny představy týkající se profilu mé firmy – od vymyšlení loga po webové stránky, reklamní materiály. Vždy jsem se setkala s milým empatickým přístupem, řadou možných variant a nápadů. Energie z kluků opravdu čiší. Vím, že se na ně mohu kdykoliv obrátit a vyjdou mi vstříc (a to jsem někdy řešila doslova šibeniční termíny grafiky v novinách).“

Zdenka Štrauchová portrét
Zdenka Štrauchová
Majitelka módního butiku Styl 2.0
Internetové stránky butik Styl2.0 – Styl2.cz 1000×800
Butik Styl2.0
Butik Styl2.0
Internetové stránky butik Styl2.0 – Styl2.cz

Podobné projekty

Podobné projekty

Můžu nějak pomoci?

Jsem Marek Kotrouš – jeden ze zakladatelů mavebu. Grafickému designu se věnuji mnoho let, během kterých jsem pro klienty vytvořil stovky gigabajtů dat, které pomohly na jejich cestě k lepší vizuální komunikaci.

Domluv si se mnou schůzku, během které společně probereme možnosti,
kde by právě tobě mohla spolupráce s naším grafickým studiem pomoci.