Cestovní kancelář Experitour se specializuje na letecké a autobusové zájezdy do Řecka a Bulharska. Každý rok také pro své klienty připravuje poznávací zájezdy (v nadcházející sezóně se můžete podívat do Rumunska, Bulharska a Severní Makedonie). V roce 2016 se tým Experitour rozhodl spojit své síly s cestovní kanceláří Nikolas tour působící v Ostravě. Rok 2019 byl pro obě značky jubilejní. Před 30 lety Nikolas tours vyvezl své první klienty za hranice tehdejšího Československa a v Experitour zase vzpomínali, jak před 10 lety vypravili první poznávací zájezd.
Rok 2019 nebyl významný jen v číslech. Cestovní kancelář si nechala vypracovat novou identitu, která se postupně promítla jak v interiéru poboček, tak v online prezentaci a v neposlední řadě ve zcela novém a přepracovaném katalogu.
Pro Experitour jsme vypracovali redesign vnitřních stránek katalogu a navrhli rozdílná řešení celé tiskoviny. Cílem naší práce bylo využití nového logotypu a zcela nových prvků identity zakotvených v novém grafickém manuálu značky. Společně s klientem jsme jednotlivé návrhy konzultovali a hledali nejvhodnější řešení, díky kterému by pro klienty CK byla radost katalogem listovat.
Při návrhu katalogu jsme klientovi byli oporou od úplného začátku. Společně jsme řešili a konzultovali rozměr katalogu, uspořádání stran, obsah a v neposlední řadě jsme pomáhali i se samotnou produkcí. Nechyběla ani návštěva tiskárny a osobní dozor při rozjezdu tisku.
„K mavebu mě přivedlo doporučení na grafika Marka a jeho profesionalitu, preciznost a také spolehlivost. Navíc se nám díky jeho kreativitě a zkušenostem podařilo v katalogu rozhýbat a uvést do života nový vizuál značky. S výsledkem katalogu byl spokojen jak majitel CK Experitour, tak i samotní klienti a díky tomu jsme rozšířili spolupráci i na další projekty.“