S cestovní kanceláří Experitour spolupracujeme řadu let, za kterých došlo k mnoha změnám… sloučení dvou brandů, redesignu loga a poboček, byl vytvořen zcela nový web, nabídka se rozšířila o spoustu nových destinací a v neposlední řadě jsme v roce 2019 připravili velký redesign katalogu. Zkrátka cestovní kancelář Experitour na sobě pracuje a my jsme moc rádi, že u toho můžeme být.
K prvnímu redesignu katalogu došlo na začátku spolupráce v roce 2019. Nový vzhled, přehlednost a zpracování katalogu s aktuální nabídkou zájezdů sklidil velký úspěch nejen mezi zaměstnanci, a my měli z odvedené práce opravdu velkou radost. Stejně jako když nám dorazilo zadání pro tvorbu katalogu pro nadcházející sezonu 2022.
Katalog se oproti loňskému na první pohled moc nelišil. Nejviditelnější změnou bylo odebrání tabulek s cenami a termíny turnusů, které se díky situaci s covidem den, co den měnily. Právě z tohoto důvodu jsme dali na těchto stránkách přednost prezentaci nových destinací a také prezentaci partnerů kanceláře.
Díky širší nabídce destinací jsme také museli vymyslet nové uspořádání obrázkového obsahu a infografické mapy v samotném úvodu. I přes velké rozšíření se nám podařilo zachovat přehlednost.
Po odeslání dat jsme natěšeně čekali, až si budeme moci katalog osahat naživo. Lepená vazba V2 a matná obálka vypadá opravdu skvěle a cestovní kancelář Experitour prezentuje v tom nejlepším možném světle. S příběhem a osobní zkušeností se nám svěřil i samotný majitel, který nám psal, že při vyjednávání v hotelích katalog často používá jako ukázku stabilní kanceláře a důvěryhodného partnera pro spolupráci.
„K mavebu mě přivedlo doporučení na grafika Marka a jeho profesionalitu, preciznost a také spolehlivost. Navíc se nám díky jeho kreativitě a zkušenostem podařilo v katalogu rozhýbat a uvést do života nový vizuál značky. S výsledkem katalogu byl spokojen jak majitel CK Experitour, tak i samotní klienti a díky tomu jsme rozšířili spolupráci i na další projekty.“